Prieš maždaug dvejus metus, vyrukui pavyko iš mirties glėbio išplėšti būtent šį W124 po kurio kapotu slypėjo 3 litrų dyzelinis agregatas.
„Apsispręsti padėjo būtent variklis. Nenorėjau benzininio variklio.Dyzelinis yra žymiai efektyvesnis, ekonomiškesnis ir man priimtinesnis.“
Vaikinas teigia, jog pradėjus krapštysi prie automobilio, jam prireikė net trijų didžiulių šiukšlių maišų. Manny pasiryžo ne tik išardyti visą saloną, bet ir jį išvalyti. Turbūt įsivaizduojate kiek daug chlamo prisikaupė per dvidešimt metų. Nors pačios sėdynės buvo puikios būklės, tačiau vyrukas po truputėlį ruošiasi į W124 sumontuoti AMG Recaro sėdynes.
Žvelgiant į automobilio eksterjerą, jame neišvysite nieko mandro. Perdažytas kėbulas, BBS ratlankiai, kurių plotis 9.5 priekyje ir 10.5 gale, ir žinoma - orinės pakabos komplektas. Pastaroji modifikacija kėlė didžiausią galvos skausmą, nes pasaulyje nėra firmos, kuri pagamintų orinės pakabos komplektą būtent šiam modeliui. Galiniai amortizatoriai pagaminti pagal specialų užsakymą, priekyje sumontuoti Bilstein amortizatoriai ir pakabos statramstis nuo Mercedes Benz R129.
Nuotraukų autorius : Jon Davis