REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų Ženevos automobilių parodos rubriką pradėsime nuo vienos svarbiausių premjerų - naujos kartos „Audi R8“. Prieš keletą metų pristatytas pirmasis „Audi“ kompanijos super-automobilis, sukėlė tam tikrą sumaištį.
Nors pirmosios kartos „Audi R8“ dažnai buvo lyginamas su „Lamborghini Gallardo“, tačiau Ženevos automobilių parodoje pristatytas modelis nenori turėti nieko bendro su savo giminaičiu iš Italijos.

Šių metų Ženevos automobilių parodos rubriką pradėsime nuo vienos svarbiausių premjerų - naujos kartos „Audi R8“. Prieš keletą metų pristatytas pirmasis „Audi“ kompanijos super-automobilis, sukėlė tam tikrą sumaištį.
Nors pirmosios kartos „Audi R8“ dažnai buvo lyginamas su „Lamborghini Gallardo“, tačiau Ženevos automobilių parodoje pristatytas modelis nenori turėti nieko bendro su savo giminaičiu iš Italijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Zeneva pirmas blokas-24


Griežta dieta


„Audi“ inžinieriai projektuodami naująjį modelį - atsižvelgė į daugelio „R8“ savininkų prašymus sumažinti bendrą automobilio svorį, padidinti super-automobilio struktūros standumą ir pagerinti svorio paskirstymą tarp ašių.
„Audi“ kompanijos atstovai teigia, jog pati svarbiausia naujiena yra ne automobilyje sumontuotos technologijos, bet neįtikėtinai lengva „R8“ struktūra, kuri buvo pagaminta iš įvairiausių medžiagų. Įdomu yra tai, jog naujo automobilio struktūra sveria vos 200 kilogramų. Likusį svorį sudaro pakabos komponentai, variklis, interjero detalės ir pan.

REKLAMA

Karosserie Bundt


V10


Vienintelis „Audi“ kompanijos super-automobilis - „R8“, bus komplektuojamas tik su 10 cilindrų benzininiais varikliais. Aukštasūkis, 5.2 litro benzininis variklis išvystys 540 arba 610 arklio galių.
Be turbinų pagalbos veikiantis atmosferinis motoras, priklausomai nuo modifikacijos iki 100 km/val. įsibėgės per 3.5 arba per 3.2 sekundės. Pati pigiausia „Audi R8“ versija bus komplektuojama su 540 arklio galių ir 540 Nm sukimo momentą išvystančiu benzininiu varikliu.
Šiek tiek brangesnė - „Audi R8 Plus“, bus komplektuojama su visiškai tuo pačiu 10 cilindrų benzininiu varikliu, skirsis tik variklio valdymo programa, kurios dėka 5.2 litro motoras išspaus 610 arklio galių ir 560 Nm sukimo momentą esant 6500 aps/min.
Galia bus perduodama į keturių varančiųjų sistemą. Na, bent jau taip ją norėtų vadinti „Audi“. Iš tikrųjų, didžiąją dalį laiko visa variklio galia bus siunčiama į galinius varančiuosius ratus. Už šios sistemos darbą atsakingi davikliai nuolatos stebės ar priekiniams ratams netrūksta sukibimo ir jeigu taip atsitiks, 10 arba 30 procentų galios bus siunčiama į priekinius ratus.
„Audi“ stende stovėję atstovai teigė, kad mišriu režimu, elgiantis civilizuotai, naujos kartos „Audi R8“ vidutinės kuro sąnaudos sieks maždaug 12 - 13 litrų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų