REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volkswagen“ automobiliai labai dažnai liaupsinami dėl puikios surinkimo kokybės, puikios ergonomikos, efektyvių variklių, patrauklios kainodaros. Tačiau kada paskutinį kartą girdėjote žmogų sakantį, jog „Volkswagen“ automobilis yra gražus? Toks pats gražus kaip ir „Alfa Romeo 4C“ ar „Jaguar XJ“ ar tas pats „Renault Clio“?
Puikiai suprantame, jog grožis yra subjektyvus dalykas, tačiau kada „Volkswagen“ automobiliai paskutinį kartą buvo apdovanoti už inovatyvų, ekstravagantišką dizainą? „Volkswagen“ vadovybė žinodama savo silpnybę, Ženevos automobilių parodoje pristatė išraiškingą, akį traukiantį ir markės standartus laužantį „Sport Coupe Concept GTE“.

„Volkswagen“ automobiliai labai dažnai liaupsinami dėl puikios surinkimo kokybės, puikios ergonomikos, efektyvių variklių, patrauklios kainodaros. Tačiau kada paskutinį kartą girdėjote žmogų sakantį, jog „Volkswagen“ automobilis yra gražus? Toks pats gražus kaip ir „Alfa Romeo 4C“ ar „Jaguar XJ“ ar tas pats „Renault Clio“?
Puikiai suprantame, jog grožis yra subjektyvus dalykas, tačiau kada „Volkswagen“ automobiliai paskutinį kartą buvo apdovanoti už inovatyvų, ekstravagantišką dizainą? „Volkswagen“ vadovybė žinodama savo silpnybę, Ženevos automobilių parodoje pristatė išraiškingą, akį traukiantį ir markės standartus laužantį „Sport Coupe Concept GTE“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DLF_7140


Elegantiškas, šiek tiek „Audi A7“ primenantis koncepcinis automobilis buvo sukurtas dėl dviejų priežasčių. Pirmoji - pademonstruoti kaip ateityje atrodys dauguma „Volkswagen“ automobilių. Ir antroji - pademonstruoti kaip atrodys naujos kartos „Passat CC“.
Serijinei gamybai paruoštas modelis turės keletą pakeitimų. Pasikeis priekinio buferio dizainas, bus pašalintos buferiuose esančios oro paėmimo angos. Visos kitos detalės bus panaudotos naujos kartos „Passat CC“, kurio debiutas žadamas kitąmet.

REKLAMA

DLF_7141


„Sport Coupe Concept GTE“ naudoja „VAG“ koncerno modulinę „MQB“ platformą ir yra aprūpintas pakraunamo hibrido jėgaine. Tai reiškia, jog šią jėgainę sudaro 3.0 litrų, 6 cilindrų turbo-benzininis variklis, kuriam kompaniją palaiko du elektriniai motorai.
Vidaus degimo variklis išvysto 295 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą. Jie visą savo galią siunčia į priekinius ratus. Tuo tarpu elektrinių motorų pajėgumas siekia 79 arklio galias. Vienas motoras yra sumontuotas ant galinės ašies ir visą savo jėgą siunčia į galinius ratus, tuo tarpu kitas elektrinis motoras yra integruotas į 7 bėgių pavarų dėžę.

REKLAMA
REKLAMA

DLF_7142


Bendras šios sistemos pajėgumas siekia 374 arklio galias ir padeda šiam koncepciniam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per lygiai 4 sekundes ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį.
Dėka šios hibridinės jėgainės, automobilis, teoriškai, su pilnu baku benzino galėtų nuvažiuoti maždaug 1000 kilometrų. Kol kas nežinoma ar ši jėgainė bus montuojama į serijinei gamybai paruoštą naujos kartos „Passat CC“.

DLF_7145


Jeigu „Volkswagen“ atstovai sakė tiesą, didžioji dauguma kompanijos modelių turėtų atsikratyti konservatyvaus automobilio etiketės. Ar jiems tai pavyks? Palauksime - pamatysime.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų