REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ženevos automobilių paroda tikrai nėra ta vieta, kurioje trūktų įvairovės. Mažame plote kartais galima surasti visiškai skirtingo lygio automobilių, kurių kaina gali skirtis net 10 kartų. Praėjusią savaitę Jums pristatėme modelius, kurie artimiausiu metu pasieks Lietuvą ir kurie sulauks didžiosios daugumos pirkėjų dėmesio, o dabar atėjo metas pasižvalgyti į aukštesniosios lygos parką.
Priešais Jus – brangiausios automobilių parodoje demonstruotos naujienos. Tai visiškai nauji modeliai, kurie pretenduoja į automobilių kolekcionierių  ar naftos magnatų garažus.

ASTON MARTIN


Vienas įspūdingiausių „Aston Martin“ ginklų buvo pristatytas tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje – „Aston Martin Valkyrie AMR Pro“.
Tai – lenktynių trasoms skirtas žaislas, kuris buvo sukurtas bendro naudojimo keliams skirto „Aston Martin Valkyrie“ pagrindu. Tai reiškia, jog po futuristiškomis kėbulo detalėmis slypi 6,5 litro darbinio tūrio, 12 cilindrų atmosferinis jėgos agregatas. „Cosworth“ inžinierių sukurtam motorui kompaniją palaiko elektros variklis, kurio dėka bendras jėgainės pajėgumas viršija 1100 arklio galių. Tuo tarpu automobilio svoris siekia maždaug 1000 kilogramų. Panašu, kad „Aston Martin“ siekia savo rankose turėti idealų galios ir svorio santykį.
Kompanijos atstovai neslepia ir tuo pačiu didžiuojasi, jog „Aston Martin Valkyrie AMR Pro“ lenktynių trasoje sugebės nuskriausti bet kurį jam iššūkį metusį ratuotį. Jeigu „Aston Martin“ inžinieriams pavyks pradėti automobilio gamybą, kurio galia sieks ~ 1100 arklio galių, o jo svoris sieks apie 1000 kilogramų, vargu ar greitu metu atsiras savanoris, kuris turėtų noro ir pajėgumo mesti iššūkį „Aston Martin“ kompanijos darbuotojams.
Akivaizdu, jog „Valkyrie“ buvo kurtas ne pagal tradicinę lengvojo automobilio formulę. Atidžiai apžiūrėkite automobilio kėbulą ir pamatysite kaip kiekvienas iškilimas ar tarpelis šiame ratuotyje atlieka jam paskirtą funkciją. Todėl nenuostabu, jog tradiciniai komforto įrangos priedai šiame automobilyje neegzistuoja. Važiuojant lenktynių trasoje tikrai nenorėsite naudotis navigacijos sistema ar ieškoti savo mėgstamos dainos „Spotify“ programėlėje.
„Aston Martin“ ruošiasi pagaminti 25 šio išskirtinio bolido vienetus. Ir žinote ką? Visi egzemplioriai buvo parduoti žymiai anksčiau negu „Aston Martin“ spėjo pasakyti kada prasidės šių bolidų gamyba.

BUGATTI


Ženevos automobilių parodoje įvyko „Bugatti Chiron Sport“ modelio premjera. Tai nėra vienas iš tų atvejų, kuomet „Bugatti“ padidina variklio galią, sumontuoja papildomą spoilerį ir iš naujo bando pagerinti pasaulio greičio rekordą.
Kompanijos darbuotojai vietoj to, kad padidintų variklio galią, inžinieriai sutelkė dėmesį į automobilio pakabą ir antsvorio mažinimą.
„Bugatti Chiron Sport“ bus aprengiamas keliomis, lengvesnėmis kėbulo detalėmis, lengvesniais ratlankiais iš anglies pluošto pagamintu tarpinio suslėgto aušintuvo dangčiu ir ... (wait for it) iš anglies pluošto pagamintu valytuvu! Kompanijos atstovai teigia, jog šis sprendimas leido atsikratyti net 1,4 kilogramo antsvorio.
„Chiron Sport“ gavo naują važiavimo režimą – „Handling“, kurio metu amortizatorių standumas padidėja 10%. Naudojant šį važiavimo režimą taip pat pagerėja vairo mechanizmo tikslumas ir reakcijos į vairuotojo komandas.
Variklio srityje – nieko naujo. Automobilį vis dar varo 8 litrų, W16 tipo benzininis motoras išvystantis 1500 arklio galių ir 1600 Nm sukimo momentą 2000 - 6000 sūkių diapazone.
„Bugatti Chiron Sport“ kainuos nuo 2,65 mln. eurų.
DAVID BROWN
Tik siauram automobilių entuziastų ratui žinomas gamintojas į Ženevą sugrįžo su dviem projektais. Pirmasis projektas – mūsų jau aprašyta moderni
„Mini“ interpretacija, o antrasis – štai šis „David Brown Speedback Silverstone Edition“. Ribotos laidos modelis, kuris buvo sukurtas prieš keletą metų pristatyto „David Brown Speedback GT“ pagrindu. Tik šį kartą jame visko daugiau: galios, agresijos, prabangos...
Kaip ir priklauso tokio tipo automobiliui, projekto autoriai nepasikuklins ir Jūsų paprašys už šį ratuotį sumokėti nei daug, nei mažai –843 000 eurų. Už šią sumą galite įsigyti bet kurį automobilį, kuris gali važinėti šios planetos keliais, tad dabar reikia atsakyti į klausimą – „Kuo jis ypatingas?“
Visų pirma pradėkime nuo „griaučių“. „Aston Martin“ primenantis automobilis buvo sukurtas ant „Jaguar XKR“ platformos, jis taip pat naudoja „Jaguar“ motorą – 5 litrų, 8 cilindrų, kuris „David Brown“ modelyje išvysto 605 arklio galias ir 766 Nm sukimo momentą.
Galinių varančiųjų ratų pavarą turintis britas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 4,5 sekundės ir turint pakankamai daug erdvės – pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį. Tai nėra patys įspūdingiausi parametrai pasaulyje, tačiau ne visi trokšta veido odą nuplėšiančių charakteristikų.
Projekto autoriai teigia, jog tai moderni klasikinio automobilio interpretacija. Pažvelgus į šį ratuotį, iš tikrųjų galite pagalvoti, jog jis atkeliavo iš 1960-ųjų, tačiau interjeras, komforto įranga ir daugelis kitų ingredientų priklauso moderniam automobiliui.

MAT


Vyrukai iš „Manifattura Automobili Torino“ norėdami užpildyti tuščią vietą, Ženevos automobilių parodoje pristatė savo projektą – modernią „Lancia Stratos“ modelio interpretaciją.
Prieš maždaug aštuonerius metus, Vokietijoje gimusio verslininko Michaelio Stoscheko iniciatyva gimė moderni „Lancia Stratos“ interpretacija. Tuomet jis pagalbos kreipėsi į visame pasaulyje garsiąją „Pininfarina“, kurios dėka moderni „Lancia Stratos“ interpretacija gavo apčiuopiamą pavidalą.
2010 metais pristatytas vienetinis modelis buvo sukurtas pasinaudojus „Ferrari F430 Scuderia“ platforma. „Pininfarina“ sutrumpino „Ferrari“ modelio ratų bazę, įgrūdo fantastiškai skambantį V8 motorą bei sekvencinę pavarų dėžę. Ir visa tai automobilyje, kurio svoris neviršijo 1200 kilogramų.
2018 metais šio projekto iniciatorius sugrįžta su itin geromis naujienomis. 2010 metais matytas automobilis oficialiai keliauja į ribotą serijinę gamybą. Naujai įkurta įmonė – „Manifattura Automobili Torino“ įgijo teisę pagaminti 25 naujojo „Stratos“ vienetų, o už šio automobilio kūrimą ir gamybą bus atsakingas Paolo Garella – žmogus, kuris kadaise plušo prie originalaus automobilio ir vadovavo gausiai inžinierių grupei „Pininfarina“ būstinėje.
„Manifattura Automobili Torino“ siūlo kiekvienam, kuris turi maždaug 600 000 eurų ir nori savo garaže turėti „Lancia Stratos“. Kaip bebūtų keista, tačiau vien 600 000 eurų neužteks. Jūs taip pat turėsite pasirūpinti donoru – „Ferrari F430 Scuderia“. Kitokio donoro „Manifattura Automobili Torino“ nepriims.
Įgyvendinus konversiją, Jūsų rankose bus 540 arklio galių ir 519 Nm sukimo momentą išvystantis žvėris, kuris iki 100 km/val. įsibėgės per 3,3 sekundės, iki 200 km/val. įsibėgės per 9,7 sekundės ir pasieks 330 km/val. maksimalų greitį. Taip pat reikėtų paminėti dar vieną faktą – automobilis nuo 100 km/val. iki 0 sustos vos per 2,2 sekundės!

RIMAC


„Rimac C_Two“ turi elektros jėgainę, kuri išvysto net 1888 arklio galias ir 2300 Nm sukimo momentą! Gamintojo teigimu, šie įspūdingi parametrai leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 2 sekundes ir pasiekti maksimalų 412 km/val. greitį.  Ir už tai turėtume dėkoti 120 kWh galingumo baterijai.
Kadangi automobilis turi keturis elektros motorus, galime sakyti, jog jis turi keturių varančiųjų ratų pavarą. Vis dėlto, „Rimac“ teigia, jog vairuotojai galės bet kuriuo metu nuspręsti ar „C_Two“ turi būti varomas tik galiniais ar visais keturiais varančiaisiais ratais.
Jeigu vieną dieną Jums atsibos beprotiškas „Rimac C_Two“ pagreitis, tuomet Jus turėtų pradžiuginti tai, jog su pilnai įkrautomis baterijomis automobilis galės nuvažiuoti iki 650 kilometrų distanciją, ta2iau tai nėra vienintelis privalumas, jeigu staiga užsimanysite ramiai nuvažiuoti iš Vilniaus į Rygą.
„Rimac C_Two“ yra aprūpintas naujausiomis technologijomis, kurių dėka automobilis atitinka „Level 4“ autonominių ratuočių lygį. Tai reiškia, jog „Rimac“ turi sistemas, kurios gali perimti automobilio valdymą iš žmogaus. Akceleracija, stabdymo, posūkiais – viskuo pasirūpins pats automobilis. Didžiausia bėda yra ta, jog šiuo metu ne viena šalis neturi įstatyminės bazės, kuri leistų bendro naudojimo keliuose naudoti „Level 4“ lygį atitinkančius autonominius automobilius.

RUF


Jeigu turite silpnybę klasikiniams „Porsche 911“ modeliams – susipažinkite su „Ruf SCR“. Vokietijoje sukurta „Porsche 911“ alternatyva, kuri atrodo kaip prieš keletą dešimtmečių gaminta „Porsche 911“, tačiau savyje slepia modernius ir šiuolaikiškus agregatus.
Ženevos automobilių parodoje eksponuojamas modelis privers automanus atsiklaupti ant kelių dėl keletos priežasčių. Visų pirma – automobilio važiuoklė buvo pagaminta iš anglies pluošto, kėbulas – taip pat pagamintas iš anglies pluošto. Šis „Ruf“ sprendimas leido automobilio svorį sumažinti iki vos 1250 kilogramų!
38 metus skaičiuojantis „Ruf SCR“ modelis į 2018 metus įžengė turėdamas 4 litrų, 6 cilindrų atmosferinį benzininį variklį, sugebanti išvystyti 510 arklio galių esant 8270 aps/min. ir 469 Nm sukimo momentą esant 5760 aps/min. Be to, šis motoras poruojamas TIK su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Ar mes pakliuvome į rojų?
„Ruf“ parodos metu šį modelį apibūdino tik viena fraze – „Back to the roots“. Akivaizdu, jog „Ruf“ skaitmeniniame pasaulyje nori sugrįžti prie transporto priemonių, kurios suteikia visiškai kitokį vairavimo malonumą.
Deja, gamintojas nepanoro atskleisti „SCR“ modelio kainos, bet net ir „Ruf“ standartais tai nebus labai pigus žaislas. Pavyzdžiui, praėjusiais metais pristatytas „CTR“ buvo parduodamas už 650 000 eurų.

ZENVO


Danija – dviračių ir milžiniškų automobilių mokesčių šalis, kurioje, teoriškai, negali būti sąlygų tokio tipo ratuočių kūrėjams kaip „Zenvo“. Vis dėlto, Danijoje įsikūręs automobilių gamintojas į tarptautinę parodą Ženevoje atsivežė naują „Zenvo“ superautomobilio versiją – „Zenvo TSR-S“.
Kompanijos atstovai pristatydami automobilį iškart pabrėžia, jog „TSR-S“ iki 100 km/val. gali įsibėgti vos per 2,8 sekundės, 200 km/val. greitį pasiekti per 6,8 sekundės ir esant reikalui – pasiekti 320 km/val. greitį. Iš esmės – tai daniška „McLaren Senna“ alternatyva.
Kaip ir ankstesni „Zenvo“ modeliai, Ženevoje demonstruotas automobilis turėjo 5,8 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį motorą, išvystantį beveik 1200 arklio galių! Projekto autoriai norėdami sutramdyti šį pasiutusiai galingą jėgos agregatą, galinėje dalyje sumontavo milžinišką spoilerį, kuris šiame pasaulyje turi tik vieną funkciją – prispausti galinę automobilio dalį prie važiuojamosios dalies. „Zenvo“ atstovai tikina, jog vien galinis spoileris padidino „TSR-R“ automobilio stabilumą tiesiojoje ir posūkiuose net 30%.
Nepaisant ekstremalios išvaizdos, automobilio kūrėjai teigia, jog vieno mygtuko paspaudimu „Zenvo TSR-S“ gali tapti civilizuotu ir lengvai valdomu ratuočiu. Jeigu tam tikru momentu nenorite žadinti 1200 arklio galių žvėries, Jums tiesiog reikės pakeisti variklio parametrus. „Minimum“ režimas variklio išvystomą galią apribos ties maždaug 700 AG.
Kol kas, automobilis dar nėra iki galo paruoštas, jog galėtų visiškai laisvai važinėti bendro naudojimo keliais. „Zenvo“ inžinieriams reikia atlikti dar keletą rimtų bandymų, kurie leistų išsiaiškinti automobilio patikimumą ir ištvermingumą. Vis dėlto, tai neatbaidė keletos pirkėjų, kurie buvo pasiryžę atsisveikinti su 1,3 mln. eurų suma.

Ženevos automobilių paroda tikrai nėra ta vieta, kurioje trūktų įvairovės. Mažame plote kartais galima surasti visiškai skirtingo lygio automobilių, kurių kaina gali skirtis net 10 kartų. Praėjusią savaitę Jums pristatėme modelius, kurie artimiausiu metu pasieks Lietuvą ir kurie sulauks didžiosios daugumos pirkėjų dėmesio, o dabar atėjo metas pasižvalgyti į aukštesniosios lygos parką.
Priešais Jus – brangiausios automobilių parodoje demonstruotos naujienos. Tai visiškai nauji modeliai, kurie pretenduoja į automobilių kolekcionierių  ar naftos magnatų garažus.

ASTON MARTIN


Vienas įspūdingiausių „Aston Martin“ ginklų buvo pristatytas tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje – „Aston Martin Valkyrie AMR Pro“.
Tai – lenktynių trasoms skirtas žaislas, kuris buvo sukurtas bendro naudojimo keliams skirto „Aston Martin Valkyrie“ pagrindu. Tai reiškia, jog po futuristiškomis kėbulo detalėmis slypi 6,5 litro darbinio tūrio, 12 cilindrų atmosferinis jėgos agregatas. „Cosworth“ inžinierių sukurtam motorui kompaniją palaiko elektros variklis, kurio dėka bendras jėgainės pajėgumas viršija 1100 arklio galių. Tuo tarpu automobilio svoris siekia maždaug 1000 kilogramų. Panašu, kad „Aston Martin“ siekia savo rankose turėti idealų galios ir svorio santykį.
Kompanijos atstovai neslepia ir tuo pačiu didžiuojasi, jog „Aston Martin Valkyrie AMR Pro“ lenktynių trasoje sugebės nuskriausti bet kurį jam iššūkį metusį ratuotį. Jeigu „Aston Martin“ inžinieriams pavyks pradėti automobilio gamybą, kurio galia sieks ~ 1100 arklio galių, o jo svoris sieks apie 1000 kilogramų, vargu ar greitu metu atsiras savanoris, kuris turėtų noro ir pajėgumo mesti iššūkį „Aston Martin“ kompanijos darbuotojams.
Akivaizdu, jog „Valkyrie“ buvo kurtas ne pagal tradicinę lengvojo automobilio formulę. Atidžiai apžiūrėkite automobilio kėbulą ir pamatysite kaip kiekvienas iškilimas ar tarpelis šiame ratuotyje atlieka jam paskirtą funkciją. Todėl nenuostabu, jog tradiciniai komforto įrangos priedai šiame automobilyje neegzistuoja. Važiuojant lenktynių trasoje tikrai nenorėsite naudotis navigacijos sistema ar ieškoti savo mėgstamos dainos „Spotify“ programėlėje.
„Aston Martin“ ruošiasi pagaminti 25 šio išskirtinio bolido vienetus. Ir žinote ką? Visi egzemplioriai buvo parduoti žymiai anksčiau negu „Aston Martin“ spėjo pasakyti kada prasidės šių bolidų gamyba.

BUGATTI


Ženevos automobilių parodoje įvyko „Bugatti Chiron Sport“ modelio premjera. Tai nėra vienas iš tų atvejų, kuomet „Bugatti“ padidina variklio galią, sumontuoja papildomą spoilerį ir iš naujo bando pagerinti pasaulio greičio rekordą.
Kompanijos darbuotojai vietoj to, kad padidintų variklio galią, inžinieriai sutelkė dėmesį į automobilio pakabą ir antsvorio mažinimą.
„Bugatti Chiron Sport“ bus aprengiamas keliomis, lengvesnėmis kėbulo detalėmis, lengvesniais ratlankiais iš anglies pluošto pagamintu tarpinio suslėgto aušintuvo dangčiu ir ... (wait for it) iš anglies pluošto pagamintu valytuvu! Kompanijos atstovai teigia, jog šis sprendimas leido atsikratyti net 1,4 kilogramo antsvorio.
„Chiron Sport“ gavo naują važiavimo režimą – „Handling“, kurio metu amortizatorių standumas padidėja 10%. Naudojant šį važiavimo režimą taip pat pagerėja vairo mechanizmo tikslumas ir reakcijos į vairuotojo komandas.
Variklio srityje – nieko naujo. Automobilį vis dar varo 8 litrų, W16 tipo benzininis motoras išvystantis 1500 arklio galių ir 1600 Nm sukimo momentą 2000 - 6000 sūkių diapazone.
„Bugatti Chiron Sport“ kainuos nuo 2,65 mln. eurų.
DAVID BROWN
Tik siauram automobilių entuziastų ratui žinomas gamintojas į Ženevą sugrįžo su dviem projektais. Pirmasis projektas – mūsų jau aprašyta moderni
„Mini“ interpretacija, o antrasis – štai šis „David Brown Speedback Silverstone Edition“. Ribotos laidos modelis, kuris buvo sukurtas prieš keletą metų pristatyto „David Brown Speedback GT“ pagrindu. Tik šį kartą jame visko daugiau: galios, agresijos, prabangos...
Kaip ir priklauso tokio tipo automobiliui, projekto autoriai nepasikuklins ir Jūsų paprašys už šį ratuotį sumokėti nei daug, nei mažai –843 000 eurų. Už šią sumą galite įsigyti bet kurį automobilį, kuris gali važinėti šios planetos keliais, tad dabar reikia atsakyti į klausimą – „Kuo jis ypatingas?“
Visų pirma pradėkime nuo „griaučių“. „Aston Martin“ primenantis automobilis buvo sukurtas ant „Jaguar XKR“ platformos, jis taip pat naudoja „Jaguar“ motorą – 5 litrų, 8 cilindrų, kuris „David Brown“ modelyje išvysto 605 arklio galias ir 766 Nm sukimo momentą.
Galinių varančiųjų ratų pavarą turintis britas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 4,5 sekundės ir turint pakankamai daug erdvės – pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį. Tai nėra patys įspūdingiausi parametrai pasaulyje, tačiau ne visi trokšta veido odą nuplėšiančių charakteristikų.
Projekto autoriai teigia, jog tai moderni klasikinio automobilio interpretacija. Pažvelgus į šį ratuotį, iš tikrųjų galite pagalvoti, jog jis atkeliavo iš 1960-ųjų, tačiau interjeras, komforto įranga ir daugelis kitų ingredientų priklauso moderniam automobiliui.

MAT


Vyrukai iš „Manifattura Automobili Torino“ norėdami užpildyti tuščią vietą, Ženevos automobilių parodoje pristatė savo projektą – modernią „Lancia Stratos“ modelio interpretaciją.
Prieš maždaug aštuonerius metus, Vokietijoje gimusio verslininko Michaelio Stoscheko iniciatyva gimė moderni „Lancia Stratos“ interpretacija. Tuomet jis pagalbos kreipėsi į visame pasaulyje garsiąją „Pininfarina“, kurios dėka moderni „Lancia Stratos“ interpretacija gavo apčiuopiamą pavidalą.
2010 metais pristatytas vienetinis modelis buvo sukurtas pasinaudojus „Ferrari F430 Scuderia“ platforma. „Pininfarina“ sutrumpino „Ferrari“ modelio ratų bazę, įgrūdo fantastiškai skambantį V8 motorą bei sekvencinę pavarų dėžę. Ir visa tai automobilyje, kurio svoris neviršijo 1200 kilogramų.
2018 metais šio projekto iniciatorius sugrįžta su itin geromis naujienomis. 2010 metais matytas automobilis oficialiai keliauja į ribotą serijinę gamybą. Naujai įkurta įmonė – „Manifattura Automobili Torino“ įgijo teisę pagaminti 25 naujojo „Stratos“ vienetų, o už šio automobilio kūrimą ir gamybą bus atsakingas Paolo Garella – žmogus, kuris kadaise plušo prie originalaus automobilio ir vadovavo gausiai inžinierių grupei „Pininfarina“ būstinėje.
„Manifattura Automobili Torino“ siūlo kiekvienam, kuris turi maždaug 600 000 eurų ir nori savo garaže turėti „Lancia Stratos“. Kaip bebūtų keista, tačiau vien 600 000 eurų neužteks. Jūs taip pat turėsite pasirūpinti donoru – „Ferrari F430 Scuderia“. Kitokio donoro „Manifattura Automobili Torino“ nepriims.
Įgyvendinus konversiją, Jūsų rankose bus 540 arklio galių ir 519 Nm sukimo momentą išvystantis žvėris, kuris iki 100 km/val. įsibėgės per 3,3 sekundės, iki 200 km/val. įsibėgės per 9,7 sekundės ir pasieks 330 km/val. maksimalų greitį. Taip pat reikėtų paminėti dar vieną faktą – automobilis nuo 100 km/val. iki 0 sustos vos per 2,2 sekundės!

RIMAC


„Rimac C_Two“ turi elektros jėgainę, kuri išvysto net 1888 arklio galias ir 2300 Nm sukimo momentą! Gamintojo teigimu, šie įspūdingi parametrai leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 2 sekundes ir pasiekti maksimalų 412 km/val. greitį.  Ir už tai turėtume dėkoti 120 kWh galingumo baterijai.
Kadangi automobilis turi keturis elektros motorus, galime sakyti, jog jis turi keturių varančiųjų ratų pavarą. Vis dėlto, „Rimac“ teigia, jog vairuotojai galės bet kuriuo metu nuspręsti ar „C_Two“ turi būti varomas tik galiniais ar visais keturiais varančiaisiais ratais.
Jeigu vieną dieną Jums atsibos beprotiškas „Rimac C_Two“ pagreitis, tuomet Jus turėtų pradžiuginti tai, jog su pilnai įkrautomis baterijomis automobilis galės nuvažiuoti iki 650 kilometrų distanciją, ta2iau tai nėra vienintelis privalumas, jeigu staiga užsimanysite ramiai nuvažiuoti iš Vilniaus į Rygą.
„Rimac C_Two“ yra aprūpintas naujausiomis technologijomis, kurių dėka automobilis atitinka „Level 4“ autonominių ratuočių lygį. Tai reiškia, jog „Rimac“ turi sistemas, kurios gali perimti automobilio valdymą iš žmogaus. Akceleracija, stabdymo, posūkiais – viskuo pasirūpins pats automobilis. Didžiausia bėda yra ta, jog šiuo metu ne viena šalis neturi įstatyminės bazės, kuri leistų bendro naudojimo keliuose naudoti „Level 4“ lygį atitinkančius autonominius automobilius.

RUF


Jeigu turite silpnybę klasikiniams „Porsche 911“ modeliams – susipažinkite su „Ruf SCR“. Vokietijoje sukurta „Porsche 911“ alternatyva, kuri atrodo kaip prieš keletą dešimtmečių gaminta „Porsche 911“, tačiau savyje slepia modernius ir šiuolaikiškus agregatus.
Ženevos automobilių parodoje eksponuojamas modelis privers automanus atsiklaupti ant kelių dėl keletos priežasčių. Visų pirma – automobilio važiuoklė buvo pagaminta iš anglies pluošto, kėbulas – taip pat pagamintas iš anglies pluošto. Šis „Ruf“ sprendimas leido automobilio svorį sumažinti iki vos 1250 kilogramų!
38 metus skaičiuojantis „Ruf SCR“ modelis į 2018 metus įžengė turėdamas 4 litrų, 6 cilindrų atmosferinį benzininį variklį, sugebanti išvystyti 510 arklio galių esant 8270 aps/min. ir 469 Nm sukimo momentą esant 5760 aps/min. Be to, šis motoras poruojamas TIK su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Ar mes pakliuvome į rojų?
„Ruf“ parodos metu šį modelį apibūdino tik viena fraze – „Back to the roots“. Akivaizdu, jog „Ruf“ skaitmeniniame pasaulyje nori sugrįžti prie transporto priemonių, kurios suteikia visiškai kitokį vairavimo malonumą.
Deja, gamintojas nepanoro atskleisti „SCR“ modelio kainos, bet net ir „Ruf“ standartais tai nebus labai pigus žaislas. Pavyzdžiui, praėjusiais metais pristatytas „CTR“ buvo parduodamas už 650 000 eurų.

ZENVO


Danija – dviračių ir milžiniškų automobilių mokesčių šalis, kurioje, teoriškai, negali būti sąlygų tokio tipo ratuočių kūrėjams kaip „Zenvo“. Vis dėlto, Danijoje įsikūręs automobilių gamintojas į tarptautinę parodą Ženevoje atsivežė naują „Zenvo“ superautomobilio versiją – „Zenvo TSR-S“.
Kompanijos atstovai pristatydami automobilį iškart pabrėžia, jog „TSR-S“ iki 100 km/val. gali įsibėgti vos per 2,8 sekundės, 200 km/val. greitį pasiekti per 6,8 sekundės ir esant reikalui – pasiekti 320 km/val. greitį. Iš esmės – tai daniška „McLaren Senna“ alternatyva.
Kaip ir ankstesni „Zenvo“ modeliai, Ženevoje demonstruotas automobilis turėjo 5,8 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį motorą, išvystantį beveik 1200 arklio galių! Projekto autoriai norėdami sutramdyti šį pasiutusiai galingą jėgos agregatą, galinėje dalyje sumontavo milžinišką spoilerį, kuris šiame pasaulyje turi tik vieną funkciją – prispausti galinę automobilio dalį prie važiuojamosios dalies. „Zenvo“ atstovai tikina, jog vien galinis spoileris padidino „TSR-R“ automobilio stabilumą tiesiojoje ir posūkiuose net 30%.
Nepaisant ekstremalios išvaizdos, automobilio kūrėjai teigia, jog vieno mygtuko paspaudimu „Zenvo TSR-S“ gali tapti civilizuotu ir lengvai valdomu ratuočiu. Jeigu tam tikru momentu nenorite žadinti 1200 arklio galių žvėries, Jums tiesiog reikės pakeisti variklio parametrus. „Minimum“ režimas variklio išvystomą galią apribos ties maždaug 700 AG.
Kol kas, automobilis dar nėra iki galo paruoštas, jog galėtų visiškai laisvai važinėti bendro naudojimo keliais. „Zenvo“ inžinieriams reikia atlikti dar keletą rimtų bandymų, kurie leistų išsiaiškinti automobilio patikimumą ir ištvermingumą. Vis dėlto, tai neatbaidė keletos pirkėjų, kurie buvo pasiryžę atsisveikinti su 1,3 mln. eurų suma.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų