REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Toyota GR Supra Racing“ – automobilis, kuris labiausiai privertė daugelį užsukti į „Toyota“ markės stendą ir iš arčiau apžiūrėti sportišką kupė, kurio debiuto laukėme daugiau kaip 10 metų. Vis dėlto, japoniškos markės stende stūksojo ne vienintelė naujiena, kuri bus įdomi naujų automobilių pirkėjams.
„Toyota“ stendo kampe stoviniavo naujos kartos „Auris“ hečbekas – „Golf“ dydžio ir klasės automobilis, kurio kūrėjai stengiasi įrodyti, jog „Toyota“ gali atrodyti įdomiau negu eilinė skalbimo mašina. Bent jau parodoje eksponuojamas modelis pasižymi agresyviomis kėbulo linijomis, kurios niekuomet nebūdavo „Toyota“ vizitinė kortelė.
Apart kardinaliai pasikeitusios išvaizdos, naujos kartos modelis bus siūlomas tik su benzinu varomais motorais. Variklių gamoje bus viena turbininis variklis ir dvi hibridinių jėgainių modifikacijos. Silpniausias motoras bus 1,2 litro darbinio tūrio ir išvystys 116 arklio galių. Tuo tarpu hibridinės jėgainės turės 1,8 arba 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų variklius. Priklausomai nuo to kurią hibridinę jėgainę pasirinksite, jos pajėgumas sieks 122 arba 180 arklio galių.
„Toyota“ atstovai užtikrintai pasakoja, jog „Auris“ nuo šiol taps tuo automobiliu, kuris suteiks didesnį vairavimo malonumą. Trumpai tariant – dinaminėmis savybėmis savo pirmtaką pranoks keliais šviesmečiais. Tuo mes net neabejojame, nes pranokti iki šiol gamintą „Auris“ galėtų net ir 7-os ar 8-os kartos „Honda Civic“.
Palyginus su Lietuvos įmonių pamėgtu „Auris“, naujos kartos modelis bus 40 milimetrų ilgesnis, 25 milimetrais žemesnis ir 30 milimetrų platesnis. Visi šie kuklūs pokyčiai turėjo padidinti interjero erdvę ir kas be ko – pagerinti automobilio elgesį kelyje, nes priekinė ir galinė tarpvežės tapo platesnės.
Deja, parodoje eksponuojamas modelis turėjo užtamsintus langus, dėl kurių negalėjome pažvelgti į automobilio interjerą. Jeigu „Auris“ interjeras pasižymės tokiais pačiais radikaliais pokyčiais kaip ir naujos kartos „Auris“ eksterjeras – atsistosime ir paplosime „Toyota“ inžinieriams už drąsą.
„Toyota“ taip pat galėtų atsikratyti kelis dešimtmečius naudojamo skaitmeninio laikrodžio.
Naujasis modelis bus gaminamas D.Britanijoje esančioje gamykloje.
Lietuvoje šis modelis turėtų pasirodyti 2018 metų pabaigoje.

GALERIJA


Toyota GR Supra Racing“ – automobilis, kuris labiausiai privertė daugelį užsukti į „Toyota“ markės stendą ir iš arčiau apžiūrėti sportišką kupė, kurio debiuto laukėme daugiau kaip 10 metų. Vis dėlto, japoniškos markės stende stūksojo ne vienintelė naujiena, kuri bus įdomi naujų automobilių pirkėjams.
„Toyota“ stendo kampe stoviniavo naujos kartos „Auris“ hečbekas – „Golf“ dydžio ir klasės automobilis, kurio kūrėjai stengiasi įrodyti, jog „Toyota“ gali atrodyti įdomiau negu eilinė skalbimo mašina. Bent jau parodoje eksponuojamas modelis pasižymi agresyviomis kėbulo linijomis, kurios niekuomet nebūdavo „Toyota“ vizitinė kortelė.
Apart kardinaliai pasikeitusios išvaizdos, naujos kartos modelis bus siūlomas tik su benzinu varomais motorais. Variklių gamoje bus viena turbininis variklis ir dvi hibridinių jėgainių modifikacijos. Silpniausias motoras bus 1,2 litro darbinio tūrio ir išvystys 116 arklio galių. Tuo tarpu hibridinės jėgainės turės 1,8 arba 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų variklius. Priklausomai nuo to kurią hibridinę jėgainę pasirinksite, jos pajėgumas sieks 122 arba 180 arklio galių.
„Toyota“ atstovai užtikrintai pasakoja, jog „Auris“ nuo šiol taps tuo automobiliu, kuris suteiks didesnį vairavimo malonumą. Trumpai tariant – dinaminėmis savybėmis savo pirmtaką pranoks keliais šviesmečiais. Tuo mes net neabejojame, nes pranokti iki šiol gamintą „Auris“ galėtų net ir 7-os ar 8-os kartos „Honda Civic“.
Palyginus su Lietuvos įmonių pamėgtu „Auris“, naujos kartos modelis bus 40 milimetrų ilgesnis, 25 milimetrais žemesnis ir 30 milimetrų platesnis. Visi šie kuklūs pokyčiai turėjo padidinti interjero erdvę ir kas be ko – pagerinti automobilio elgesį kelyje, nes priekinė ir galinė tarpvežės tapo platesnės.
Deja, parodoje eksponuojamas modelis turėjo užtamsintus langus, dėl kurių negalėjome pažvelgti į automobilio interjerą. Jeigu „Auris“ interjeras pasižymės tokiais pačiais radikaliais pokyčiais kaip ir naujos kartos „Auris“ eksterjeras – atsistosime ir paplosime „Toyota“ inžinieriams už drąsą.
„Toyota“ taip pat galėtų atsikratyti kelis dešimtmečius naudojamo skaitmeninio laikrodžio.
Naujasis modelis bus gaminamas D.Britanijoje esančioje gamykloje.
Lietuvoje šis modelis turėtų pasirodyti 2018 metų pabaigoje.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų