REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žiema – metas, kai dauguma sportininkų tūno garažuose ir ruošia bolidus ateinančiam lenktynių sezonui. Automobilių sporto bendruomenės tarpe tuo metu sklando daugybė gandų apie tai, kas ir ką sukonstravo. Pasiekia žinios, kad yra pakankamai nemažai automobilių, ruošiamų konkurencingai kovai žiedinėse trasose.
Kaip komandos rengiasi netrukus prasidėsiančiam varžybų maratonui ir ko per šį sezoną gali tikėtis žiedinių lenktynių gerbėjai, pabandėme sužinoti tiesiai iš pirmų lūpų, iki starto gegužės 1-ąją dieną likus vos kelioms savaitėms.


„MB Sport Club“
Šiame sezone turėtumėm išvysti ne tik tradicinius BMW ar Honda markės automobilius. Paulius Giniūnas, atstovaujantis „MB Sport Club“ komandai, vėl žada grįžti į trasą vairuodamas kiek neįprastą lenktynėms 190-os serijos „Mercedes-Benz“.
Stebintiems Mini žiedines lenktynes jau teko matyti šį sportininką 2010 metų varžybose. IV-me etape Paulius, aplenkęs aštuonis varžovus, užlipo ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio. Tačiau sekantis etapas Kačerginėje nebuvo sėkmingas: nesuvaldytas automobilis, "stogas" ir daug laiko garaže prikeliant kovinį bolidą.


„Dalyvausiu tuo pačiu Mercedes 190e automobiliu be didesnių patobulinimų, toje pačioje „Open" klasėje, tuo pačiu startiniu numeriu ''43''. Didelių ambicijų neturiu, tikslas tiesiog dalyvauti, nes tiek mano įgūdžiai, tiek automobilio techninės galimybes šiai dienai yra ribotos. Todėl sakyti kad važiuosiu nugalėti būtų naivu. Dalyvausiu tam, kad gerinčiau savo vairavimo įgūdžius ir tiesiog tam, kad gerai praleisčiau savo laisvalaikį“ – sako Paulius Giniūnas. Nors sklando gandai , kad šiuo metu dirba ties nauju labai įspūdingu projektu, kurio variklio galia daugiau nei dvigubai viršys dabartinio automobilio „Mercedes E 190 Evo 1“ turimą 240 arklio galią, bet pats sportininkas apie tai linkęs nutylėti, kaip sakoma pagyvensim, pamatysim.
„Šalčiaus Racing“
Komanda, 2009 metais beveik be konkurencijos iškovojusi nugalėtojos titulą, paskutinius dvejus sezonus tenkinosi antrąja vieta. Tačiau per žiemą atsinaujino ir žada pateikti šiokių tokių naujovių.
Pokyčiai įvyko ir technikoje, ir ekipos sudėtyje. Ją papildė vienas greičiausių žiedinių lenktynių meistrų Paulius Krukauskas, kuris daugelį metų startavęs Honda markės automobiliu, persėdo į 77 numeriu pažymėtą BMW ir žada nenusileisti sportinėje kovoje savo konkurentams.
Tą patį, tik gerokai per žiemą patobulintą, BMW vairuos perspektyvus 16-metis Tomas Jurevičius. Šis sportininkas praeitą sezoną persėdo nuo kartingo prie sportinio bolido vairo ir rodė išties įspūdingus rezultatus, aplenkdamas senbuvius. Drąsa ir avantiūrizmu trasoje pasižymintis jaunas, talentingas lenktynininkas turi rimtų pretenzijų pakovoti dėl prizinių vietų.
Komandos sudėtyje turėtumėm išvysti pernai metų „1600“ klasės nugalėtoją Tomą Andriuškevičių, taip pat 22 startiniu numeriu pažymėtą Renault Clio vairuojantį Viktorą Karzuniną. „Technika išliko tokia, kokia buvo praeito sezono pabaigoje. Jei nepaves – startuosim.“ – sakė sportininkai.


Remigijus Venys 44 numeriu pažymėtą senutį antros kartos VW Golf pakeitė į kur kas konkurencingesnį Honda Civic automobilį. Daugybę etapų nebaigęs dėl techninių gedimų, šiemet lenktynininkas ir komandos vadovas nusiteikęs optimistiškai: „Nebereiks tiek laiko skirti remontui, galėsiu pasimėgauti lenktyniavimu trasoje ir daugiau dėmesio skirti komandai bei rėmėjų paieškai. Komandą papildė labai stiprūs sportininkai, atjaunėjo technika, tad be abejo sieksime pačių aukščiausių rezultatų. Tikslas - laimėti komandos čempionės titulą, žinoma nepamirštant asmeninių rezultatų. Konkurentams linkiu to paties: gerų startų, greitų nelūžtančių automobilių ir gražios sportinės kovos trasose. Sėkmės.“


„Čapkauskas Racing“
Ekipa, kurios sudėtyje itin aukšto meistriškumo viršūnes pasiekę sportininkai, į klausimą dėl planų atsakė užtikrintai – „Tikrai dalyvausim! Automobiliai tie patys, veidai irgi. Šiuo metu visos pajėgos mestos į ralinio Mitsubishi Lancer Evo IX ruošiamą vasariniams žvyro raliams, kuriuo komanda tikisi startuoti Vilniaus ralyje gegužės mėnesį, tad pasiruošimui žiedinėms lenktynėms kol kas tiesiog nėra laiko. "Kitcaro rebildas" tiesa vyksta, bet jis mini žiede ne karys“.


„Elektrobig - Žaibelis“
ASK "Žaibelis", sporto visuomenėje labiau žinomas kaip Drag lenktynių organizatorius, šiemet žada skirti pakankamai dėmesio ir žiedinėms lenktynėms. Šio klubo komandą „Elektrobig - Žaibelis“ tikrai išvysime trasoje. Ją atstovaus Mantas Gasiūnas, Ignas Brusokas, keliuose etapuose dalyvaus ir Ignas Palaima.


Pernai Hondą Integrą vairavęs Mantas, šiuo metu perdarinėja savo Drag varžyboms ruoštą Honda CRX B20 į tinkamą žiedinėms lenktynėms. Lenktynininką galėjome stebėti pernai „Nemuno žiede“ vykusiame etape, kur patirtas stiprus varžovo smūgis į automobilio galą nesutrukdė laimėti pirmosios vietos savo klasėje.


Ignas Brusokas dalyvaus su patobulintu, 15 numeriu pažymėtu, Honda Civic 1,6. Šį jaunąjį lenktynininką matėme visuose 2011 metų etapuose ir sveikinome su išties aukšta pozicija metinėje įskaitoje – antra vieta „1600“ klasėje.


Ignas Palaima ruošia Honda Civic Type-R su kuriuo dalyvaus ir LRČ. Dar neaišku ar šiemet prie komandos prisijungs Andrius Spietinis su Honda Civic HRC 1,6.
„Šiemet mūsų komanda dalyvaus ir 1000km lenktynėse Palangoje su Honda Integra Type-R K20Z4, todėl mums labai svarbu palaikyti gerą sportinę formą“ – sakė komandos vadovas Edvinas Preckailo.
„Vilniaus ASK“
Naujai susikūrusio Vilniaus automobilių sporto klubo komandą atstovaus trys lenktynininkai- tai nemažai patirties turintys: Mindaugas Baranauskas (5 starto numeris) ir Mindaugas Rickevičius (66 starto numeris) bei, dar lenktynių trasoje nematytas, - Aleksandras Iljinas (25 starto numeris). Sportininkai sakė, jog Mini žiedinės lenktynės jiems yra prioritetinės ir mielai sutiko papasakoti apie jau nuveiktus darbus bei planus.


Mindaugą Baranauską galėjome stebėti pernai metų varžybų serijoje, startuojantį BMW E30. „Šia technika startuosiu ir šiemet. Pirmo etapo metu "plaks" bandomasis keturių cilindrų variklis. Nuspręsta išbandyti lengvesnį ir su geresniu svorio balansu automobilį. Žiemos metu nesnaudžiau: atlikti keli nestandartiniai pakabos pakeitimai, sumontuoti didesnio diametro stabdžių diskai, bei "suportai", reguliuojamas ratų išvirtimas, pakeistas reduktoriaus perdavimas į tinkamesnį „Nemuno žiedui“, perrinkta blokiruotė ir tai tik pirmojo etapo vizija“- teigė Mindaugas, patyliukais užsimindamas apie galimybę ateityje padidinti aklio galių skaičių.


BMW E30 modelį, tik su galingesniu varikliu, tikra M3 širdimi, turinčia ~300 arklio galių, pilotuos Mindaugas Rickevičius, kuris neslepia, jog pasiruošimui įdėjo beprotiškai daug laiko ir automobilis įgavo tikrai nemažai patobulinimų. Bolidas buvo kruopščiai surinkinėjamas ir ruošiamas. „Dabar jame neliko praktiškai nieko standartiško. Pernai įdėjus M3 motorą labai greit supratom, jog visi agregatai turi būti pritaikyti prie naujos "širdutės". Svarbiausi pakeitimai: XYZ reguliuojama pakaba, ratų išvirtimas tiek priekyje, tiek gale, keturių cilindriukų "suportai" priekyje su 312mm stabdžių diskais, 295mm gale. Keramikinė sankaba ir masė kitų smulkmenų, kurios tikimės nepaves varžybų metu“ – pasakojo sportininkas.


Ir bene pati paslaptingiausia komandos persona – Aleksandras Iljinas , kuris startuos Honda Civic markės automobiliu, po kurio kapotu integruota 1,8 litro darbinio tūrio širdis, turinti ~195 arklio galių. „Aleksandras automobilį ruošė jau ilgą laiką, ir galima būtų teigti, jog teoriškai jis yra paruoštas gana tinkamai, tačiau kaip bus praktikoje – parodys tik laikas“ – apie komandos draugą sakė Mindaugas. Na o pats Aleksandras išties jau sunkiai prisimena visas į automobilį sudėtas dalis: „Stabdžių sistema Brembo, stabdžių diskai kartu su Ferodo premier kaladėlėmis, pilnai perrinkta pakaba, priekinės ir galinės išvirtimo šakės/traukės, didieji poliretaniniai sailentblokai. Anglies pluošto kapotas, Sabelt Taurus sėdynė kartu su OMP tvirtinimais, Sabelt 6 taškų saugos diržas, OMP vairas, GM performance pakaba“. Jaunasis lenktynininkas neslėpė, jog tai tik pradinis šio bolido vaizdas, kuris dar gerokai keisis sezono eigoje.
Pasak Vilniaus ASK komandos – „Tikslai sezono pradžioje nėra patys aukščiausi, starte svarbiausia ne perdegti, susipažinti su varžovų technika, prisiminti automobilio valdymo subtilybes ir parvežti į komandos kraitį taškų, nes prieš pirmąsias šio sezono lenktynes treniruočių grafoje „puikuojasi“ nuliai. Jau po pirmojo etapo darysime rimtas išvadas, žiūrėsime kur mums reikia tobulėti ir stengsimės reaguoti į susidariusias problemas kuo greičiau, o jau antrajame etape tikimės pakovoti dėl vietos pirmajame penketuke“.
"Supergreitis"
Nors komandos tokiu pavadinimu dar nematėme Mini žiedinių lenktynių rezultatų suvestinėse, bet automobilių sporto gerbėjai dar pamena laikus, kai jos sudėtyje startavo tikrai garsūs ir super greiti lenktynininkai: Audrius Makarskas, Sergejus Mironenko, Vidas Čebatavičius ir kiti.


„Supergreitis“ šiame sezone startuos tokia sudėtimi: Audrius Makarskas dviejose klasėse su dyzeliniais BMW 120d ir BMW 320cd, Mantas Butanavičius su dyzeliu BMW 320d, Andrius Linauskis su BMW 325 ir Mindaugas Šurna, dedantis daug pastangų lėkti su BMW bolidu, bet kol kas vairuojantis VW Golf.


„Nors technika praeita sezoną visiškai negedo, bet šiemet reikia ja pilnai perrinkti, paruošti pagal šių metų techninius reikalavimus - stipriai palengvinti, šiek tiek pakelti galingumą. Kita technika ruošiama naujai- tai yra nupirkti standartiniai automobiliai, kurie perdarinėjami į konkurencingus, sportinius bolidus“ – sakė sportininkai.


„Žiemą visi kalba, kad reiks laimėti. Liekant mažiau laiko - užtenka ir finišuoti, o prieš pat prasidedant sezonui - jau užtenka ir startuoti. Čia juokais, o jei rimtai tai yra noras turėti gerą sezoną, pasitikrint save prieš kitus, rimtesnius varžovus. Apie sezono ambicijas bus galima spręsti ne anksčiau, kaip po pirmo etapo“ - pasiteiravus apie komandai keliamus tikslus sakė žiedinių lenktynių čempionas, pernai metų „RWD“ klasės nugalėtojas Audrius Makarskas.
Daugiau informacijos rasite
miniziedas.lt

Parašė Justina

Žiema – metas, kai dauguma sportininkų tūno garažuose ir ruošia bolidus ateinančiam lenktynių sezonui. Automobilių sporto bendruomenės tarpe tuo metu sklando daugybė gandų apie tai, kas ir ką sukonstravo. Pasiekia žinios, kad yra pakankamai nemažai automobilių, ruošiamų konkurencingai kovai žiedinėse trasose.
Kaip komandos rengiasi netrukus prasidėsiančiam varžybų maratonui ir ko per šį sezoną gali tikėtis žiedinių lenktynių gerbėjai, pabandėme sužinoti tiesiai iš pirmų lūpų, iki starto gegužės 1-ąją dieną likus vos kelioms savaitėms.


„MB Sport Club“
Šiame sezone turėtumėm išvysti ne tik tradicinius BMW ar Honda markės automobilius. Paulius Giniūnas, atstovaujantis „MB Sport Club“ komandai, vėl žada grįžti į trasą vairuodamas kiek neįprastą lenktynėms 190-os serijos „Mercedes-Benz“.
Stebintiems Mini žiedines lenktynes jau teko matyti šį sportininką 2010 metų varžybose. IV-me etape Paulius, aplenkęs aštuonis varžovus, užlipo ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio. Tačiau sekantis etapas Kačerginėje nebuvo sėkmingas: nesuvaldytas automobilis, "stogas" ir daug laiko garaže prikeliant kovinį bolidą.


„Dalyvausiu tuo pačiu Mercedes 190e automobiliu be didesnių patobulinimų, toje pačioje „Open" klasėje, tuo pačiu startiniu numeriu ''43''. Didelių ambicijų neturiu, tikslas tiesiog dalyvauti, nes tiek mano įgūdžiai, tiek automobilio techninės galimybes šiai dienai yra ribotos. Todėl sakyti kad važiuosiu nugalėti būtų naivu. Dalyvausiu tam, kad gerinčiau savo vairavimo įgūdžius ir tiesiog tam, kad gerai praleisčiau savo laisvalaikį“ – sako Paulius Giniūnas. Nors sklando gandai , kad šiuo metu dirba ties nauju labai įspūdingu projektu, kurio variklio galia daugiau nei dvigubai viršys dabartinio automobilio „Mercedes E 190 Evo 1“ turimą 240 arklio galią, bet pats sportininkas apie tai linkęs nutylėti, kaip sakoma pagyvensim, pamatysim.
„Šalčiaus Racing“
Komanda, 2009 metais beveik be konkurencijos iškovojusi nugalėtojos titulą, paskutinius dvejus sezonus tenkinosi antrąja vieta. Tačiau per žiemą atsinaujino ir žada pateikti šiokių tokių naujovių.
Pokyčiai įvyko ir technikoje, ir ekipos sudėtyje. Ją papildė vienas greičiausių žiedinių lenktynių meistrų Paulius Krukauskas, kuris daugelį metų startavęs Honda markės automobiliu, persėdo į 77 numeriu pažymėtą BMW ir žada nenusileisti sportinėje kovoje savo konkurentams.
Tą patį, tik gerokai per žiemą patobulintą, BMW vairuos perspektyvus 16-metis Tomas Jurevičius. Šis sportininkas praeitą sezoną persėdo nuo kartingo prie sportinio bolido vairo ir rodė išties įspūdingus rezultatus, aplenkdamas senbuvius. Drąsa ir avantiūrizmu trasoje pasižymintis jaunas, talentingas lenktynininkas turi rimtų pretenzijų pakovoti dėl prizinių vietų.
Komandos sudėtyje turėtumėm išvysti pernai metų „1600“ klasės nugalėtoją Tomą Andriuškevičių, taip pat 22 startiniu numeriu pažymėtą Renault Clio vairuojantį Viktorą Karzuniną. „Technika išliko tokia, kokia buvo praeito sezono pabaigoje. Jei nepaves – startuosim.“ – sakė sportininkai.


Remigijus Venys 44 numeriu pažymėtą senutį antros kartos VW Golf pakeitė į kur kas konkurencingesnį Honda Civic automobilį. Daugybę etapų nebaigęs dėl techninių gedimų, šiemet lenktynininkas ir komandos vadovas nusiteikęs optimistiškai: „Nebereiks tiek laiko skirti remontui, galėsiu pasimėgauti lenktyniavimu trasoje ir daugiau dėmesio skirti komandai bei rėmėjų paieškai. Komandą papildė labai stiprūs sportininkai, atjaunėjo technika, tad be abejo sieksime pačių aukščiausių rezultatų. Tikslas - laimėti komandos čempionės titulą, žinoma nepamirštant asmeninių rezultatų. Konkurentams linkiu to paties: gerų startų, greitų nelūžtančių automobilių ir gražios sportinės kovos trasose. Sėkmės.“


„Čapkauskas Racing“
Ekipa, kurios sudėtyje itin aukšto meistriškumo viršūnes pasiekę sportininkai, į klausimą dėl planų atsakė užtikrintai – „Tikrai dalyvausim! Automobiliai tie patys, veidai irgi. Šiuo metu visos pajėgos mestos į ralinio Mitsubishi Lancer Evo IX ruošiamą vasariniams žvyro raliams, kuriuo komanda tikisi startuoti Vilniaus ralyje gegužės mėnesį, tad pasiruošimui žiedinėms lenktynėms kol kas tiesiog nėra laiko. "Kitcaro rebildas" tiesa vyksta, bet jis mini žiede ne karys“.


„Elektrobig - Žaibelis“
ASK "Žaibelis", sporto visuomenėje labiau žinomas kaip Drag lenktynių organizatorius, šiemet žada skirti pakankamai dėmesio ir žiedinėms lenktynėms. Šio klubo komandą „Elektrobig - Žaibelis“ tikrai išvysime trasoje. Ją atstovaus Mantas Gasiūnas, Ignas Brusokas, keliuose etapuose dalyvaus ir Ignas Palaima.


Pernai Hondą Integrą vairavęs Mantas, šiuo metu perdarinėja savo Drag varžyboms ruoštą Honda CRX B20 į tinkamą žiedinėms lenktynėms. Lenktynininką galėjome stebėti pernai „Nemuno žiede“ vykusiame etape, kur patirtas stiprus varžovo smūgis į automobilio galą nesutrukdė laimėti pirmosios vietos savo klasėje.


Ignas Brusokas dalyvaus su patobulintu, 15 numeriu pažymėtu, Honda Civic 1,6. Šį jaunąjį lenktynininką matėme visuose 2011 metų etapuose ir sveikinome su išties aukšta pozicija metinėje įskaitoje – antra vieta „1600“ klasėje.


Ignas Palaima ruošia Honda Civic Type-R su kuriuo dalyvaus ir LRČ. Dar neaišku ar šiemet prie komandos prisijungs Andrius Spietinis su Honda Civic HRC 1,6.
„Šiemet mūsų komanda dalyvaus ir 1000km lenktynėse Palangoje su Honda Integra Type-R K20Z4, todėl mums labai svarbu palaikyti gerą sportinę formą“ – sakė komandos vadovas Edvinas Preckailo.
„Vilniaus ASK“
Naujai susikūrusio Vilniaus automobilių sporto klubo komandą atstovaus trys lenktynininkai- tai nemažai patirties turintys: Mindaugas Baranauskas (5 starto numeris) ir Mindaugas Rickevičius (66 starto numeris) bei, dar lenktynių trasoje nematytas, - Aleksandras Iljinas (25 starto numeris). Sportininkai sakė, jog Mini žiedinės lenktynės jiems yra prioritetinės ir mielai sutiko papasakoti apie jau nuveiktus darbus bei planus.


Mindaugą Baranauską galėjome stebėti pernai metų varžybų serijoje, startuojantį BMW E30. „Šia technika startuosiu ir šiemet. Pirmo etapo metu "plaks" bandomasis keturių cilindrų variklis. Nuspręsta išbandyti lengvesnį ir su geresniu svorio balansu automobilį. Žiemos metu nesnaudžiau: atlikti keli nestandartiniai pakabos pakeitimai, sumontuoti didesnio diametro stabdžių diskai, bei "suportai", reguliuojamas ratų išvirtimas, pakeistas reduktoriaus perdavimas į tinkamesnį „Nemuno žiedui“, perrinkta blokiruotė ir tai tik pirmojo etapo vizija“- teigė Mindaugas, patyliukais užsimindamas apie galimybę ateityje padidinti aklio galių skaičių.


BMW E30 modelį, tik su galingesniu varikliu, tikra M3 širdimi, turinčia ~300 arklio galių, pilotuos Mindaugas Rickevičius, kuris neslepia, jog pasiruošimui įdėjo beprotiškai daug laiko ir automobilis įgavo tikrai nemažai patobulinimų. Bolidas buvo kruopščiai surinkinėjamas ir ruošiamas. „Dabar jame neliko praktiškai nieko standartiško. Pernai įdėjus M3 motorą labai greit supratom, jog visi agregatai turi būti pritaikyti prie naujos "širdutės". Svarbiausi pakeitimai: XYZ reguliuojama pakaba, ratų išvirtimas tiek priekyje, tiek gale, keturių cilindriukų "suportai" priekyje su 312mm stabdžių diskais, 295mm gale. Keramikinė sankaba ir masė kitų smulkmenų, kurios tikimės nepaves varžybų metu“ – pasakojo sportininkas.


Ir bene pati paslaptingiausia komandos persona – Aleksandras Iljinas , kuris startuos Honda Civic markės automobiliu, po kurio kapotu integruota 1,8 litro darbinio tūrio širdis, turinti ~195 arklio galių. „Aleksandras automobilį ruošė jau ilgą laiką, ir galima būtų teigti, jog teoriškai jis yra paruoštas gana tinkamai, tačiau kaip bus praktikoje – parodys tik laikas“ – apie komandos draugą sakė Mindaugas. Na o pats Aleksandras išties jau sunkiai prisimena visas į automobilį sudėtas dalis: „Stabdžių sistema Brembo, stabdžių diskai kartu su Ferodo premier kaladėlėmis, pilnai perrinkta pakaba, priekinės ir galinės išvirtimo šakės/traukės, didieji poliretaniniai sailentblokai. Anglies pluošto kapotas, Sabelt Taurus sėdynė kartu su OMP tvirtinimais, Sabelt 6 taškų saugos diržas, OMP vairas, GM performance pakaba“. Jaunasis lenktynininkas neslėpė, jog tai tik pradinis šio bolido vaizdas, kuris dar gerokai keisis sezono eigoje.
Pasak Vilniaus ASK komandos – „Tikslai sezono pradžioje nėra patys aukščiausi, starte svarbiausia ne perdegti, susipažinti su varžovų technika, prisiminti automobilio valdymo subtilybes ir parvežti į komandos kraitį taškų, nes prieš pirmąsias šio sezono lenktynes treniruočių grafoje „puikuojasi“ nuliai. Jau po pirmojo etapo darysime rimtas išvadas, žiūrėsime kur mums reikia tobulėti ir stengsimės reaguoti į susidariusias problemas kuo greičiau, o jau antrajame etape tikimės pakovoti dėl vietos pirmajame penketuke“.
"Supergreitis"
Nors komandos tokiu pavadinimu dar nematėme Mini žiedinių lenktynių rezultatų suvestinėse, bet automobilių sporto gerbėjai dar pamena laikus, kai jos sudėtyje startavo tikrai garsūs ir super greiti lenktynininkai: Audrius Makarskas, Sergejus Mironenko, Vidas Čebatavičius ir kiti.


„Supergreitis“ šiame sezone startuos tokia sudėtimi: Audrius Makarskas dviejose klasėse su dyzeliniais BMW 120d ir BMW 320cd, Mantas Butanavičius su dyzeliu BMW 320d, Andrius Linauskis su BMW 325 ir Mindaugas Šurna, dedantis daug pastangų lėkti su BMW bolidu, bet kol kas vairuojantis VW Golf.


„Nors technika praeita sezoną visiškai negedo, bet šiemet reikia ja pilnai perrinkti, paruošti pagal šių metų techninius reikalavimus - stipriai palengvinti, šiek tiek pakelti galingumą. Kita technika ruošiama naujai- tai yra nupirkti standartiniai automobiliai, kurie perdarinėjami į konkurencingus, sportinius bolidus“ – sakė sportininkai.


„Žiemą visi kalba, kad reiks laimėti. Liekant mažiau laiko - užtenka ir finišuoti, o prieš pat prasidedant sezonui - jau užtenka ir startuoti. Čia juokais, o jei rimtai tai yra noras turėti gerą sezoną, pasitikrint save prieš kitus, rimtesnius varžovus. Apie sezono ambicijas bus galima spręsti ne anksčiau, kaip po pirmo etapo“ - pasiteiravus apie komandai keliamus tikslus sakė žiedinių lenktynių čempionas, pernai metų „RWD“ klasės nugalėtojas Audrius Makarskas.
Daugiau informacijos rasite
miniziedas.lt

Parašė Justina

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų