REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip tinkamai paminėti garbingą, 125-erių metų veiklos jubiliejų? Surengti įspūdingą šventę įmonės darbuotojams? Sumokėti 13-ą atlyginimą? Jeigu esate „Mercedes-Benz“ padalinio vadovas, tuomet pasirenkate gerokai automaniškesnį tikslą – atrestauruoti lenktynėse dalyvavusį bolidą.
Tai ne bet koks bolidas. Tai – Helmuto Marko komandos prižiūrėtas „Mercedes-Benz 190 E 2.3-16“. Kompaktiškas, klasikinės komponuotės sedanas, kuris 1986 metais iš Vakarų Vokietijos iškeliavo į tolimąją Australiją.
Atvykęs į kengūrų, ryklių, gyvačių ir kitų pavojingų būtybių šalį, vokiškas sedanas atsidūrė Andrew Miedecke rankose. Žmogaus, kuris daugelį metų dalyvavo skirtingose automobilių sporto varžybose.

Kaip tinkamai paminėti garbingą, 125-erių metų veiklos jubiliejų? Surengti įspūdingą šventę įmonės darbuotojams? Sumokėti 13-ą atlyginimą? Jeigu esate „Mercedes-Benz“ padalinio vadovas, tuomet pasirenkate gerokai automaniškesnį tikslą – atrestauruoti lenktynėse dalyvavusį bolidą.
Tai ne bet koks bolidas. Tai – Helmuto Marko komandos prižiūrėtas „Mercedes-Benz 190 E 2.3-16“. Kompaktiškas, klasikinės komponuotės sedanas, kuris 1986 metais iš Vakarų Vokietijos iškeliavo į tolimąją Australiją.
Atvykęs į kengūrų, ryklių, gyvačių ir kitų pavojingų būtybių šalį, vokiškas sedanas atsidūrė Andrew Miedecke rankose. Žmogaus, kuris daugelį metų dalyvavo skirtingose automobilių sporto varžybose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes-Benz 190 E 2.3-16


Būtent 1986 metais Andrew Miedecke iniciatyva atvežtas automobilis dalyvavo įžymiosiose „James Hardie 1000“ lenktynėse, kuriose netrūko įspūdingų bolidų: „Nissan Skyline“, „Holden Commodore SS“, „Volvo 240T“, „BMW 635 CSi“.
Šiemet kompaktiškiausias to laikmečio „Mercedes-Benz“ sedanas sulaukė pilnavertės restauracijos, kurios metu buvo atnaujinti visi įmanomi agregatai, judančios detalės ir net mažiausi varžteliai ar durų rankenėlės.
Restauracijos projektą prižiūrėję automanai nusprendė, jog jos turėtų dėvėti „Bathurst 1000“ lenktynėms paruoštą spalvų schemą. Absoliučiai identišką, kurią jis dėvėjo 1986 metais įvykusiose lenktynėse.

REKLAMA

Mercedes-Benz 190 E 2.3-16


Tuomet žinomiausiose šalies lenktynėse dalyvavęs automobilis buvo vairuojamas Denny Hulme ir Franzo Klammerio. Jeigu šios pavardės jums nieko nesako – leiskite priminti.
Denny Hulme – buvęs Formulės 1 čempionas, o štai iš Austrijos kilęs Franzas Klammeris yra Olimpinis čempionas, iškovojęs auksą kalnų slidinėjimo rungtyje.

Mercedes-Benz 190 E 2.3-16


Šių dviejų nutrūktgalvių duetas „Bathurst“ lenktynėse sugebėjo užbaigti itin aukštoje – 9-oje vietoje. Tuomet ekipažo nariai „Mercedes-Benz“ automobilį gyrė už tikslų valdymą, manevringumą bei sugebėjimą akimirksniu keisti važiavimo trajektoriją.
Pasibaigus triukšmingam „Bathurst“ lenktynių savaitgaliui, abu sportiniai bolidai buvo parduoti vietinei automobilių sporto žvaigždei – Philui Wardui. Jis su jais siautėjo „Mount Panorama“ pirmenybėse, kuriose Philui ir jo kolegai – Johnui Gossui, pavyko iškovoti itin saldžią pergalę.

REKLAMA
REKLAMA

Mercedes-Benz 190 E 2.3-16


Ilgainiui, net dveji lenktynėms pasiruošę „190 E“ egzemplioriai buvo išrinkti ir vėliau pritaikyti Australijos „2.0-Litre Super Touring“ pirmenybėms. Likus vos kelioms akimirkoms iki kelionės link lenktynių trasos, abudu bolidai buvo parduoti automobilių kolekcionieriui, gyvenusiam Jungtinėse Valstijose.
Sumokėjęs ne tik už automobilius, bet ir už jų transportavimą į kitą pasaulio kampelį, išvaizdūs „Mercedes-Benz“ sedanai po pakankamai ilgos pertraukos vėl sugrįžo į savo antrąją gimtinę – Australiją.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų