REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„La'Ferrari“ yra visiškai naujas „Ferrari“ kompanijos flagmanas. Šis ribotos laidos modelis taip pat yra pirmasis „Ferrari“ hibridinis automobilis. Kitaip negu „McLaren P1“ ar „Porsche 918 Spyder“, kurie elektrinius motorus naudoja ir kuro sąnaudų mažinimui, itališkas superautomobilis elektrinių motorų energiją kitam tikslui. 
„Ferrari“ iš viso ruošiasi pagaminti tik 499 šio superautomobilio vienetus, iš kurių 120 iškeliaus į Jungtines Amerikos Valstijas ir net 150 važinės senojo žemyno keliais. Tuo tarpu likusieji modeliai iškeliaus į Aziją, Pietų Ameriką ir Australiją.
Tačiau kodėl „Ferrari“ žada pagaminti ne 500, o būtent 499 vienetus?  Pasak „Ferrari“ kompanijos atstovo Franco Cimatti, superautomobilių gamintojos įkūrėjas, Enzo Ferrari, visada sakė, jog reikia pagaminti tiek automobilių, jog jų nebūtų per daug.
Įprasta automobilių gamykla 499 vienetus pagamintų per kelias dienas, tačiau „Ferrari“ ruošiasi visus „La'Ferrari“ egzempliorius pagaminti per maždaug dvejus su puse metų. Pasibaigus šio modelio gamybai, superautomobilių gamintojas pradės galvoti apie modernesnį, greitesnį ir ekstravagantiškesnį automobilį, kuris galėtų būti tinkamu „La'Ferrari“ įpėdiniu.
„La'Ferrari“ yra unikalus automobilis. Tiek techninėmis charakteristikomis, tiek savo konstrukcija. Pavyzdžiui, iš anglies pluošto pagaminta „La'Ferrari“ konstrukcija sveria vos 79 kilogramus. Iš anglies pluošto taip pat buvo pagaminta ir visa automobilio važiuoklė, kuri turi atlaikyti milžinišką hibridinės jėgainės jėgą.
Kalbant apie jėgainę, naujasis „Ferrari“ superautomobilis turi 6.3 litro, 12 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 800 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentą. Kartu su vidaus degimo varikliu, kiekvieną minutę, dirba „KERS“ tipo sistema, kurios dėka, bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia net 963 arklio galias ir 900 Nm.
Galerija

„La'Ferrari“ yra visiškai naujas „Ferrari“ kompanijos flagmanas. Šis ribotos laidos modelis taip pat yra pirmasis „Ferrari“ hibridinis automobilis. Kitaip negu „McLaren P1“ ar „Porsche 918 Spyder“, kurie elektrinius motorus naudoja ir kuro sąnaudų mažinimui, itališkas superautomobilis elektrinių motorų energiją kitam tikslui. 
„Ferrari“ iš viso ruošiasi pagaminti tik 499 šio superautomobilio vienetus, iš kurių 120 iškeliaus į Jungtines Amerikos Valstijas ir net 150 važinės senojo žemyno keliais. Tuo tarpu likusieji modeliai iškeliaus į Aziją, Pietų Ameriką ir Australiją.
Tačiau kodėl „Ferrari“ žada pagaminti ne 500, o būtent 499 vienetus?  Pasak „Ferrari“ kompanijos atstovo Franco Cimatti, superautomobilių gamintojos įkūrėjas, Enzo Ferrari, visada sakė, jog reikia pagaminti tiek automobilių, jog jų nebūtų per daug.
Įprasta automobilių gamykla 499 vienetus pagamintų per kelias dienas, tačiau „Ferrari“ ruošiasi visus „La'Ferrari“ egzempliorius pagaminti per maždaug dvejus su puse metų. Pasibaigus šio modelio gamybai, superautomobilių gamintojas pradės galvoti apie modernesnį, greitesnį ir ekstravagantiškesnį automobilį, kuris galėtų būti tinkamu „La'Ferrari“ įpėdiniu.
„La'Ferrari“ yra unikalus automobilis. Tiek techninėmis charakteristikomis, tiek savo konstrukcija. Pavyzdžiui, iš anglies pluošto pagaminta „La'Ferrari“ konstrukcija sveria vos 79 kilogramus. Iš anglies pluošto taip pat buvo pagaminta ir visa automobilio važiuoklė, kuri turi atlaikyti milžinišką hibridinės jėgainės jėgą.
Kalbant apie jėgainę, naujasis „Ferrari“ superautomobilis turi 6.3 litro, 12 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 800 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentą. Kartu su vidaus degimo varikliu, kiekvieną minutę, dirba „KERS“ tipo sistema, kurios dėka, bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia net 963 arklio galias ir 900 Nm.
Galerija

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų